همه مداحی های سید جواد ذاکر(محرم)
 
طاها نوحه
دانلود نوحه برای مراسمات عزاداری

 

بخاطر دسترسی آسان شما به همه مداحی هایی که به مناسبت محرم 1393 از زنده یاد سید جواد ذاکر توی وبلاگ گذاشته بودیم. همه رو توی این پست میذاریم و پست های اصلی رو به صفحات غیر اصلی منتقل میکنیم.

 

برای دانلود،روی گزینه مورد نظر  کلیک راست کرده و گزینه save target as... را انتخاب کنید

 

 

دانلود کنید =>   نصیحت سید ذاکر برای جوونا و بچه هیئتی ها و استغفار از گناه

 

دانلود کنید =>   همه رفتن ای خدا من نرفتم کربلا ( از اول شروع سینه زنی تا شروع شور پخش برای اولین بار )

 

دانلود کنید =>  باز این دلم هوای میخانه کرده ساقی

 

دانلود کنید =>    گرچه دانم که به وصلت نرسم باز نگردم تا در این راه بمیرم که طلبکاره تو باشم 

 

 

 

دانلود کنید =>    عباسم و نام آورم شیر دلیر حیدرم (سینه زنی سبک شور )   

 

 

 

دانلود کنید =>   اگه شدم دیوونه ای مردم زمونه    

 

دانلود کنید =>   عاقل نمیدونی بدون همیشه زندگی بی عشق حسین نمیشه 

 

دانلود کنید =>   آهای مشتی عالم نمک غم محرم     

 

دانلود کنید =>   بیا ای که خمار عشقی بر در میخانه ی ابالفضل   

 

دانلود کنید =>   چشم و ابروی عباس لا اله الا هو    

 

دانلود کنید => این علم رو خدا داد فقط به دست عباس 

 

دانلود کنید =>   ماه شب من ابالقضله ذکر لب من ابالفضله 

 

دانلود کنید =>   مرتضی از نجف آمد تو هم از خیمه بیا 

 

دانلود کنید =>   زاده ی ام البنینی همچو حیدر آهنینی یا ابالفضل  

 

دانلود کنید =>  چشامو موفع مرگم زیر پات گذاشته باشم ( سبک شور جزو آخرین مداحی های سید ذاکر در زمانی که شیمی درمانی میشدند) 

 

دانلود کنید => بنگرید این صاحب آواز کیست... (شور ذکر حسین بسیار زیبا همراه با جعفر باقری )

 

دانلود کنید =>  یل کربلا ابالفضل قربون اون قد بالات (شور بسیار زیبا با حمید علیمی )

 

دانلود کنید =>  پهلوونای دو عالم اسیر یه پهلوونه (سبک شور )

 

دانلود کنید => میخوام امشبو بخونم واستون از سر احساس (شور بسیار زیبا )

 

دانلود کنید => من عباسم اشجع ناسم (شور زیبا )

 

دانلود کنید =>  بیا در کشتی حسین  (بسیار زیبای ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه به صورت سینه زنی و شور )

 

دانلود کنید =>  دیوانه ام عبد در میخانه ام گوش فلک کر میشود از نعره ی مستانه ام (شور بسیار زیبا )

 

دانلود کنید => او خدا نیست ولی کار خدایی میکند از همه دل میستاند دلربایی میکند (شور بسیار زیبا )

 

دانلود کنید => من حسینم مرتضی را نور عینم سافی دردی کشانم (شور بسیار زیبا )

 

دانلود کنید => مست بیرون از مدارم یا حسین (شور بسیار زیبا)

 

دانلود کنید => ای که میگردی پی تقصیر من تا نمایی الغرض تکفیر من (سینه زنی)

 

دانلود کنید => شدم رسوا که میبینم توام دیوانه میخواهی (سبک واحد سنگین )

 

دانلود کنید => ایها الناس ایها الناس شده ام مجنون عباس  (شور زیبا )

 

دانلود کنید => نگو اگه رهام کنه اونو رها نمیکنم بگو اگه رهاش کنم منو رها نمیکنه (سبک شور )

 

دانلود کنید => اگر چه شهره هستم به درد بی نوایی... ( شور بسیار زیبا )

 

دانلود کنید => عشق بازان سر کوی حسین... (سبک واحد سنگین )

 

دانلود کنید => شد محرم تا ...یا اهل العالم قتل الحسین بکربلا عظشانا ( شروع سینه زنی )

 

دانلود کنید =>  اذان موقع سینه زنی با روضه  ( اذان شور روضه ۱۴ دقیقه )

 

دانلود کنید => ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست.. ( سبک واحد بسیار زیبا )

 

 دانلود کنید => پاتو بذار رو چشمام نگن صاحب نداره... (شور بسیار زیبا )

 

دانلود کنید => ای شمع جمع اهل دل...سلطان ملک کربلا.. (سبک سنگین بسیار زیبا )

 

دانلود کنید => بین یاران امیر المومنین..قیاس حضرت عباس و سلمان (سبک واحد سنگین )

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان طاها نوحه و آدرس tahanohe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 113242
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1